Ho, Ho, Ho - Christmas.

Wszyscy piszą świąteczne posty. Nie lubię być jak wszyscy, ale postanowiłam napisać.
Nie będę Wam życzyć Wesołych Świąt... Ponieważ to nie jest zależne ode mnie czy będą wesołe ;)
Nie lubię świąt.. to ciężki moim zdaniem niepotrzebny okres. Z chęcią zobaczę jak to będzie w Ameryce. Może zobaczę.
Miło będzie poznać coś zupełnie nowego od tego co mam teraz.
Ale pochwalcie się prezentami, w końcu to tak na prawdę zostaje jedynie na dłużej. Co dostaliście?
Aby wykluczyć pytanie "Co ja dostałam", odpowiem na nie teraz.
Książkę z daniami kuchni Włoskiej (są tam dziwne dania i jak coś będę stamtąd chciała ugotować to raczej pozmieniam to i owo), 2x perfumy (w kolorowych, eleganckich torebeczkach - bo jak by inaczej), czekoladę.... i książkę z najpiękniejszymi miejscami w Ameryce Południowej. Szczerze... ten prezent mnie bardziej trochę zdołował niż zachwycił, zwłaszcza, że został podarowany w momencie w którym nie wiem czy pojadę do USA czy też Kanady.
Ale jak mówią, trzeba być dobrej myśli.
Chwalcie się swoimi prezentami... Wszystkiego dobrego w tym okresie ;)

edit. (02/01 g.14:41) - Na pewno Wam się pojawiło zagrożenie jak próbowaliście wejść na mojego bloga. To przez to, że jeden z blogów w linkach był zdefiniowany jako witryna wysyłająca złośliwe oprogramowanie... więc musiałam go usunąć. ;) Teraz powinno już być wszystko okey.

6 komentarzy :

  1. Powiem Ci szczerze, że ja sama również nie lubię świąt - straciły dla mnie na swojej świętości. Irytują mnie i w ogóle nie czuję ich magii.
    A ja Ci powiem, że dostałam nową prostownicę, z której się strasznie cieszę, bo jest naprawdę porządna, czerwony sweter, dwa charmsy do mojej branzoletki i oczywiście mnóstwo słodyczy i pomarańczy <3
    A Ty lubisz gotować, że dostałaś książkę kucharską? ^ ^
    Hah, to z tą książką rzeczywiście trafili - od kogo ją dostałaś? ;)
    Całuję,
    Leszczyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajny prezent ;)
      Gotować... znaczy, no tak czasem coś ugotuje. Lubię eksperymentować z gotowaniem.
      A książkę dostałam od siostry. Powiedziałam jej, że chcę na święta jakąś książkę... chodziło mi o taką do czytania, a ta mi kupiała Album ^^
      Ale w sumie zabawne rzeczy są tam... Np. "Po drugiej stronie znajdują się natomiast mniej znane dzielnice: Brooklyn, Bronx i tam jakieś dwie wymienione.
      Pytanie... kto nie zna Brooklynu i Bronx'u? ^^

      Usuń
  2. i jak tam szukanie rodzinki? wysłałaś aplikację?
    - Nadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal szukam, ale nie jakoś namiętnie.. dopiero mam zamiar bardziej szukać na początku stycznia bo teraz nie mam kompletnie czasu bo wyjeżdżam ;)
      Aplikacja już wysłana i okaże się pewnie wszystko dopiero pod koniec stycznia. ;)

      Usuń
  3. Święta, święta i po świętach, powodzenia z wymianą :)
    Mimo że prawie w ogóle tutaj nie komentuję to i tak przeczytałem wszystkie notki ;P
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
  4. napisz cos nowego, jak stoisz z wymiana albo cos :)
    - Julie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka