Before the meeting of the Rotary.

Już za dwa dni...
Za dwa niemiłosiernie długie dni...
Ujrzycie tu o to w tym miejscu... mega interesującą, niezwykle fascynującą... rozstrzygającą notkę.
Może być to notka w której się z Wami pożegnam..
A może i notka, w której oznajmię Wam, że almost officially jestem exchange studentem.
Trzymajcie kciuki...

edit.(14/11 g.21:12 Muszę się z Wami tym podzielić. Nie uwierzycie co się stało!
Dosłownie z jakieś 25 minut temu zadzwonił do mnie pan z Rotary z zapytaniem gdzie w końcu chcę jechać. Dał mi do wyboru na prawdę cały świat! Polecał mi RPA.. Wielką Brytanie. I powiedział, żebym się zastanowiła, tylko że, no za 10 minut musiałam mu wysłać zgłoszenie wstępne z wybranymi 3-ma krajami do których chciałabym pojechać.
To było najdłuższe, a jednocześnie najkrótsze 10 minut mojego życia. Obgadałyśmy z Maddie dosłownie wszelkie możliwości! Spróbujcie się tak kiedyś zastanowić, gdzie byście chcieli na całym świecie spędzić swój wymarzony rok.. Ja na prawdę miałam WIELKI dylemat.
Biorąc pod uwagę, że wiele krajów odpada.. np. Costa Rica bo nie znam hiszpańskiego - a też z moim angielskim nie chciałam się jakoś za bardzo męczyć.. postanowiłam, że decyduje się na USA, Anglie i RPA... tylko w jakiej to teraz kolejności ustawić? Kolejna sprawa, a minuty mijały nieubłaganie. W końcu z zamkniętymi oczami wpisałam kolejność USA, RPA, Anglia i wysłałam z myślą, że niech się dzieje co chce.
Teraz tylko, jutro czeka mnie kolejny ekscytujący dzień związany z wymianą... trzymajcie kciuki, aby udało się coś zdziałać z tym wymieńcem który ma teoretycznie przyjechać do mnie.

3 komentarze :

  1. Trzymam mocno kciuki zeby ci sie jednak udalo!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też trzymam kciuki i napiszesz tą notkę tego samego dnia kiedy będziesz po spotkaniu bo muszę wiedzieć czy jedziesz ! :)
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, kiedy ta następna notka ???
    Jedziesz ?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka