This is a joke? - No, real life.

Długo zabierałam się do napisania tej notki.. chyba już tak od tygodnia chodzę i myślę, czy coś napisać.
Ale wreszcie, dziś po spotkaniu Rotary postanowiłam to zrobić. Tak, owszem, byłam dziś na spotkaniu Rotary... po podpisy do aplikacji.
Dowiedziałam się ostatnio, że mój wyjazd do Stanów... jest możliwy jedynie na 10%. Czujecie to? 10%.
Czemuż to tak? Niestety jest wielu kandydatów - mało miejsc.
Napisałam o tym całą notkę o takim samym tytule jak ten. Ale ochłonęłam i ją usunęłam  Wierzę nadal na 100%, że pojadę do tych Stanów, także Was też nie będę zasmucać czy coś takiego.
Co tam u mnie?
Aplikacje mam już prawie całą wypełnioną, został mi tylko dentysty którego mam dopiero na 11 grudnia co mnie strasznie irytuje. Na dodatek ta babka jest taka, że mi tego nie wypiszę, więc szukam innego sposobu na to. Reszta aplikacji w jak najlepszym stanie jest już zakończona(Yeeeeah! Świętować można), listy napisane, formularze wypełnione, opinia od wychowawcy i część od lekarza jest... wszystko stanęło na jak najlepszej drodze. I jestem z tego na prawdę zadowolona!
Co do rodziny goszczącej... Nie wiem w sumie do końca co z nią, dwie dziewczyny się nad tym zastanawiają, ale nie ukrywam, że nie wiem czy coś z tego będzie, więc nadal szukam.
Ale jak mówiłam.. jestem mega pozytywnie do tego wszystkiego nastawiona. :)
Nie wiem co Wam jeszcze napisać... Jeśli macie o coś jeszcze pytania bo zapomniałam czegoś napisać, to komentujcie. ;)

32 komentarze :

  1. Jak najłatwiej nazbierać pieniądze na wyjazd ? Jakieś pomysły ? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzać..Ale to dużo nie daje.
      Niestety żadnych ;/

      Usuń
  2. jak zrobiłaś te strony "kontakt o mnie", "linki o wymianie" itd? tylko jakbyś opisała dokładnie, to byłabym wdzięczna, bo od godziny się męczę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniłam szablon(ale on chyba w sumie nic nie ma do tego), a następnie skorzystałam z funkcji "Strony" w bloggerze. Tam zmieniłam w "pokazuj strony jako - karty na górze" a następnie skorzystałam z opcji "nowa strona - pusta".
      O czym masz bloga jeśli mogę wiedzieć? :P
      Mam nadzieje, że pomogłam :)

      Usuń
  3. no właśnie ja nie mam tej opcji o "pokazuj strony jako - karty na górze". chyba jestem deklem, bo nie mogę tego znaleźć ;c
    chciałam założyć taki wiesz, o życiu ;p ale zobaczymy, co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz screen tego gdzie to się znajduje i ponumerowałam co jak po kolei należy zrobić. :)
      http://img543.imageshack.us/img543/249/bfuvf.jpg

      Usuń
    2. DZIĘKUJĘ <3

      Usuń
    3. Nie ma za co. :)
      Służę pomocą.. więc jak by coś Ci jeszcze nie szło to śmiało pisz. ;p

      Usuń
  4. Hej,
    ja słyszałam, że z Rotary można nie przyjmować wogóle wymieńca, nikt nie przyjeżdża do Ciebie, nie musisz szukać rodziny po prostu płacisz ileś tam miesięcznie, ale jestem niedoinformowana, a btw. Jesteś dobra z polskiego i "wogóle" pisze się oddzielnie "w ogóle" czy razem "wogóle" ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co ja słyszę obracając się w Rotary, program opiera się na wymianie. Czyli wyjeżdżasz Ty, a na Twoje miejsce przyjeżdża ktoś inny. Dlatego też jeśli nie mam warunków muszę znaleźć rodzinę, która by była chętna na goszczenie.
      Po czym wnioskujesz, że jestem dobra z polskiego? :)
      Piszę się "w ogóle". ;)

      Usuń
  5. No wiesz to widać po tym jak piszesz xd
    No trudno musisz szukać tej rodzinki i możesz powiedzieć dla Magdy żeby włączyła opcję pisania komentarzy na jej blogu bez logowania się bo tego nie ma...
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maddie, to jest Maddie. :D
      Jeśli mówimy o tych samych osobach to jak najbardziej jej przekaże, ale nie obiecuje, że to zmieni. Bo sama przyznam, że jest to troszkę irytujące jak nie wie się z kim rozmawia. Ale ja już do tego przywykłam ;)
      Nie przeszkadza jakoś mi bardzo to, że muszę znaleźć tą rodzinę.. Nie jest to jakiś wielki warunek za spełnienie marzeń.

      Usuń
    2. Już zmieniłam :) można dodawać komentarze jako "Anonimowy" jednakże prosiłabym aby jak piszesz komentarz bez konta podpisz się :)Pozdrawiam! i zapraszam do czytania!

      Usuń
  6. Heej!
    Ja przez cały rok byłam pewna ,że jadę, nie mogłam się doczekac września, aplikacji itd. jeszcze w październiku wszystko było ok, rodzina cała wiedziała ,że wyjeżdzam. Aż listopadzie, jak zaczęłam wypełniać aplikacje rodzice mi powiedzieli ,ze nie ma szans na mój wyjazd..
    masakra, nie życzę tego nikomu ;c
    Dlatego trzymam kciuki żeby tobie się udało! Ja już się pogodziłam z tym ,że przez najbliższe lata będę tylko czytała blogi o usa ;c
    Wiktoria :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. Strasznie nie fajnie, zdaje sobie sprawę jak się musisz czuć... Tylko ja miałam to szczęście, że pozostał mi jeszcze rok aby wyjechać. (nawet w sumie dwa jeśli patrzeć na inne organizacje niż Rotary).
      Nie dziękuje... i mam nadzieje, że może wszystko się u Ciebie ułoży.!

      Usuń
  7. Jenisso,
    jeżeli z tym USA Ci się nie ułoży i inny kraj Ci zaproponują to się zgodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem...
      Zależy jaki będzie to kraj.
      Ja po prostu jeszcze tego nie wiem, zastanawiam się nad tym od kilku tygodni, także...

      Usuń
    2. Rozumiem, w każdym razie powodzenia :)

      Usuń
    3. Nie dziękuje. <3
      Jak się na coś zdecyduje to na pewno napiszę :P

      Usuń
    4. Uważam, że skoro wyjazd na wymianę był Twoim marzeniem to nie warto z niego zrezygnować gdybyś się nie dostała do USA, bo to w końcu wymiana.
      Ok, czekam aż napiszesz :)

      Usuń
    5. No tak .. tylko moim marzeniem jest wymiana do USA.. Mój American Dream. Jest wiele na prawdę wiele powodów dlaczego USA i nie wiem co zrobię jak się nie uda.

      Usuń
    6. Jak zdecydujesz w końcu to Twoja wymiana.

      Usuń
    7. Jakbyś nie chciała jechać do innego kraju to ja chętnie na twoje miejsce :D

      Usuń
    8. Ahaha. Proszę bardzo ;p
      Ja jeszcze nie wiem... Na prawdę nie wiem.. Chodzi to za mną, męczy mnie itd... Wszystko się okaże w styczniu tak na prawdę ;p
      Może do tego czasu się namyślę.

      Usuń
    9. Przynajmniej masz szansę pojechania :D
      Btw, jak to działa? Masz zagwarantowane, ze gdzieś pojedziesz ( obojętnie gdzie)?

      Usuń
  8. o matko dziewczyno jak sie przestraszyłam gdy zobaczyłam że blog został usuniety !!! na szczęście już wszystko w normie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. no błagam gdzie ja bym sprawdzala codzienna dawke nowych postów ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez byłam w czwartek na tym spotkaniu :) zapraszam na pierwsza nitkę na moim blogu http://someone-somewhere-nowhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poznałyśmy się chyba? :P
      Dodaje bloga do listy. :)
      Też planujesz jechać do USA?

      Usuń
    2. Nie, nie poznalysmy się :( Tak tez chce jechać do Stanów.

      Usuń
  11. Czy tylko mi nie dziala blog oli z americanswiss? Jesli ktos wie coz tym zrobic prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka