Anger factor of discontent.

Zbyt często siedzę i się zastanawiam  "Co by było gdyby"... myślę o stypendium często dochodząc do wniosku, że zrobiłam z siebie kompletną idiotkę. Nie wiem co o tym myśleć, nie wiem co czuć.
Wieczorem(lub rano ostatnimi czasy) gdy próbuje zasnąć uświadamiam sobie jak wiele słów mogłam powiedzieć. Jestem po prostu zła na siebie. Nie wiem co mogłam więcej zrobić. Moment w którym miałam odpowiedzieć na jakieś pytanie był paniczny.. uciekały wszystkie słowa choć wiedziałam, że je znam.
Jestem zła ponieważ zmarnowałam taką szanse i więcej się ona nie powtórzy. Mogę być również na siebie zła, że nie ogarnełam innych możliwości wcześniej.
Nie mogę jednak być na siebie zła z tym, że nie wziełam się w odpowiednim momencie do roboty. Wziełam się, przez co II i III Gimnazjum skończyłam z czerwonym paskiem. I te skończenie gimnazjum z takimi ocenami otworzyło przede mną na prawdę wiele możliwości. Tylko szkoda, że nie poszukałam ich wcześniej.
Dziś jest już za późno na pewne sprawy. Za 5 miesięcy skończę 1 klasę liceum.. nie z takimi wynikami jakich mogłabym sobie zapragnąć, ale skończę tę klasę. Tylko co z tego.. jak jedyna forma lepszej przyszłości którą widzę zaczeła mi nagle nieodpowiadać? No cóż. Będę walczyć dalej, może coś zdobędę. Nie wiem, po prostu nie potrafię nawet o tym myśleć...

Ot to takie przemyślenia o 2 w nocy.

8 komentarzy :

  1. Nie żartuj, powinnaś być z siebie dumna, że tak daleko zaszłaś, przecież nadal masz możliwość wyjechania na wymianę na drugi koniec świata ;)
    Jakby co to polecam Ci jeszcze Kolumbię bo prawie każdy ma tam jakąś rodzinę w Stanach i może uda Ci się pojechać na Florydę jak Natalii (RYE 2011/2012)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Ciekawa opcja. Ale w sumie nie wiem. Jeszcze się nad tym zastanawiam.
      I dzięki, ale niestety nie jestem z siebie aż tak bardzo zadowolona.

      Usuń
  2. czemu nie spróbujesz ze stypendiami BAS ? masz jeszcze szansę !tyu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ nie mam 80% z egzaminów.

      Usuń
    2. aaa szkoda ;c Wiesz już coś nowego w sprawie wymiany czy dalej się wachasz ?

      Usuń
    3. Czekam na oficialne potwierdzenie w sprawie stypendium i dopiero wtedy będę załatwiać wszystko co do wymiany.
      A potwierdzenie ma być podobno pod koniec ferii Warszawskich.. w okolicach 10 lutego.

      Usuń
  3. czy podasz mi swojego maila? mam kilka pytań :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przyszłość, znajduje się on w zakładce "Kontakt do mnie".
      jenissa.liws@gmail.com

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka